KTM 1290 SUPER DUKE R EVOLUCIJOM PRETVOREN U ZVER

29 Nov 2021
KTM 1290 SUPER DUKE R EVOLUCIJOM PRETVOREN U ZVER

Uvek popularni model KTM 1290 SUPER DUKE R pompezno ulazi u 2022. godinu u novim bojama i donosi WP APEX poluaktivno ogibljenje druge generacije sa novim EVO derivatom.

Glavni KTM-ov ulični motocikl radikalno je preuređen prošle godine i sada može da se pohvali brojnim podešavanjima i poboljšanjima u inženjeringu. 

KTM 1290 SUPER DUKE R je podvrgnut dramatičnim uštedama u pogledu težine sa prerađenim LC8 motorom. Elektronski paket je takođe ažuriran, tako da je ZVER sada jedan od tehnološki najnaprednijih motocikala u svom segmentu. 

Kao model za 2022. godinu, KTM je lansirao novu inkarnaciju KTM 1290 SUPER DUKE R koja daje upravo ono što su vozači zahtevali. 

Sa nazivom KTM 1290 SUPER DUKE R EVO i nasleđem modela KTM 1290 SUPER DUKE R koji već ima status legende među vozačima, EVO donosi još tehnologije, kome je pridodata druga generacija WP APEX poluaktivnog ogibljenja od WP-a. 

Sa novom poluaktivnom tehnologijom (SAT), KTM 1290 SUPER DUKE R EVO zadržava vodeće mesto u klasi, ali stiče i veći raspon upotrebljivosti. To dopušta ZVERI da se od udobne rakete na lošim drumskim površinama pretvori u vrhunsko oružje za trkačke staze jednostavnim pritiskom na prekidač. 

Tu su i tri različita moda prigušenja - COMFORT, STREET, SPORT i dostupna su kao standardna oprema. 

Pored toga, prethodno opterećenje opruge zadnjeg ogibljenja može se podesiti preko TFT menija na do 20 mm u 10 koraka, zavisno od zahteva vozača. U tom slučaju podesiva postavka kreće se od 0% do 100%, u fazama od po 10% ili 2mm. 

Pored standardnih postavki ogibljenja, opcionalni SUSPENSION PRO paket nudi još tri moda prigušenja: TRACK, ADVANCED i AUTO.

- TRACK daje najkruće dostupne postavke koje su interno razvili probni vozači KTM-a kako bi obezbedili idealnu postavku za trkačke dane i posebno za brže staze gde vam je potrebna dodatna podrška pri naglom kočenju.

- ADVANCED dopušta vozaču da izabere nivo prigušenja za viljušku i amortizer na skali od 1 do 8. Ovo odgovara tehnički potkovanijim vozačima koji tragaju za najmanjim marginalnim poboljšanjima i žele da fino podese postavke svog ogibljenja tako da odgovaraju njihovom stilu vožnje.

- AUTO je najinteligentniji član ovog trija i sposoban je da detektuje različite stilove vožnje i automatski adaptira prigušenje ogibljenja, tako da bude mekše i udobnije dok krstarite gradom i tvrđe u agresivnoj vožnji po brzom planinskom prevoju. Ovo auto podešavanje između modova podešava momentalno bez ikakvih smetnji pri vožnji.

SUSPENSION PRO takođe nudi tri automatske postavke auto-određivanja prethodnog opterećenja – LOW, STANDARD i HIGH. 

Ogibljenje može da se podesi automatski u odnosu na prethodno opterećenje u skladu sa težinom vozača i da ponudi tri definisane geometrije: 

- AUTO-STANDARD: neutralna i balansirana geometrija,
- AUTO-LOW: opuštena, manje agresivna, komfornija geometrija, sa nižom visinom sedišta,
- AUTO-HIGH: agresivena, agilna geometrija za trkačke staze, sa većim opterećenjem na prednjem kraju.

Još jedan opcionalni element na SUSPENSION PRO je postavka protiv poniranja koja zadržava prednji kraj visoko pri jakom kočenju. Kao što je slučaj sa večinom elektronskih funkcija, može isključiti po želji. 

KTM 1290 SUPER DUKE R i KTM 1290 SUPER DUKE R EVO i dalje imaju RAIN, STREET, SPORT i opcionalne TRACK i PERFORMANCE modove vožnje koje pružaju vozačima bolji odziv s obzirom na ono što radi motor, sa manje ometajućom kontrolom vuče i blažim sistemom protiv propinjanja na zadnji točak. Izbor bilo koje postavke može se obaviti u toku vožnje. 

Reakcija gasa dodatno je pojačana novom ručicom za gas sa brzim okretajima, umanjenim za 7 stepeni na 65 stepeni. U KTM-u su razvili to rešenje ne samo kako bi ponudili brži i spremniji gas, već i kako bi umanjilji ugao zapešća vozača i spuštanje lakta pri punom gasu. 

KTM 1290 SUPER DUKE R i KTM 1290 SUPER DUKE R EVO zadržava agresivnu pojavu na ulici  sa dve nove palete boja. Uz poznatu plavo-narandžasta kombinaciju, tu je i sasvim nova srebrno- narandžasta koja pojačava agresivnu privlačnost modela KTM 1290 SUPER DUKE R. 

Karakteristični KTM narandžasti ram – rezervisan samo za KTM ‘R’ modele – i privlačni narandžasti točkovi daju vidljivo upozorenje konkurenciji: ova ZVER je spremna da napadne. 

Puni raspon specijalno napravljenih KTM PowerParts delova razvijen je kako bi personalizovao i dodatno intenzivirao vašu vožnju. Posebna ponuda KTM PowerWear odeće vozaču pruža maksimum SPREMNOSTI ZA TRKU. 

Model 2022 KTM 1290 SUPER DUKE R i KTM 1290 SUPER DUKE R EVO stižu u salone ovlašćenih KTM prodavaca od januara 2022. godine.

Trenutno nema komentara

Slični članci

19.
Aug.
2022.
Magazin
KTM Srbija jedan je od učesnika prvog moto skupa na Ušću, koji je otvoren u okviru 19. beogradskog „Beer Fest-a“ i traje od 18. do 21. avg...
30.
Jun.
2022.
Magazin
Ljubiteljima KTM dvotočkaša u Crnoj Gori sada su više nego ikada dostupni atraktivni motocikli ovog popularnog austrijskog moto brenda, kao i o...
20.
May.
2022.
Magazin
KTM Srbija partner je popularnog „XROSS Hard Enduro Rally 2022“ događaja koji se ove godine održava na Zlatiboru, Tari i Mokroj Gori od 18. do 21...
16.
May.
2022.
Magazin
KTM Srbija jedan je od učesnika "Motopassion" sajma motocikala koji se ove godine održava od 12. do 15. maja u Beogradu.
13.
May.
2022.
Magazin
KTM Srbija, zajedno sa članovima svoje Delta Moto porodice – BMW Motorad-om i Hondom, zvanično je otvorila sezonu dvotočkaša u Beogradu.
06.
Apr.
2022.
Magazin
Evropska juniorska e-motokros serija od pet rundi, za sve mlade vozače KTM SX-E 5 modela, ponovo će biti organizovana zajedno sa odabranim rundama MXGP svets...
05.
Oct.
2021.
Magazin
KTM Srbija po prvi put je organizovala “KTM POWER RIDE” vožnju u okviru „xRoss Hard Enduro Rally 2021“, 25. septembra, na Zlatiboru, ...
12.
Jul.
2021.
Magazin
Prvo KTM MotoGP druženje održano je 27. juna u Bikers Zoni na Novom Beogradu
02.
Jul.
2021.
Magazin
Delta Auto Grupa je novi uvoznik i distributer za KTM motocikle
array(0) {
}
Memory Consumption is: 4.84 MB