2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO

2024 KTM 1390 SUPER DUKE R EVO

Šifra artikla: F9903XS
0,00 RSD
2.636.277,80 RSD
2.636.277,80 RSD
22.490,00 EUR
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Proveri dostupnost
  • NSZ
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Karakteristika Vrednost
Kategorija Naked Brend KTM
Kvačilo PASC(TM)slipper clutch, hydraulically actuated Menjač 6-Stepeni
Obrtni Momenat 145 Nm Prednji Disk 320mm
Snaga Motora 140 kW Težina 200 Kg
Visina Od Tla 149 mm Visina Sedišta 834mm
Zadnji Disk 240mm Zapremina 1350 cm³
Zapremina Rezervoara 17.5 l
KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je zaista potpuno unapređena zver. Ne samo da deli isti napredak kao potpuno novi KTM 1390 SUPER DUKE R, već u prvi plan stavlja i intuitivnu WP poluaktivnu tehnologiju vešanja (SAT). Budući da je u mogućnosti da automatski prilagodi svoje vešanje uzimajući u obzir površinu puta, on „donosi inteligenciju“ na asfalt.

1.KRENITE U IZAZOV

PRILAGODLJIVOST

Jednostavno rečeno, kada se vozite motocikl kao što je KTM 1390 SUPER DUKE R EVO, fino podešavanje i prilagodljivost su ključni. Ne samo da su sve komande za prebacivanje i kočenje potpuno podesive – vozači takođe imaju opciju za obrnut redosled brzina na menjaču.

OPCIJE BOJA I DIZAJN

Osvrćući se na prošlost dok se snažno probijamo u budućnost, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO iz 2024. nosi svoje boje kao omaž motociklima koji su došle prije njega. Počevši od 30-godišnje legendarne porodice, kultna narandžasta boja inspirisana je starim bojama KTM 990 SUPER DUKE iz daleke 2005. godine.

SILUETA

Kada vozite NAKED, nemate šta da krijete. KTM 1390 SUPER DUKE R EVO podiže kompaktnost na viši nivo. Niži, opakiji i snažniji, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO upotpunjen je novim dizajnom rezervoara, novim aero krilima i zadivljujućim LED prednjim svetlima, s uglađenijim, agresivnijim stavom.

LED SVETLA

Duboku rupu u tami stvaraju potpuno novi LED farovi koji KTM-u 1390 SUPER DUKE R EVO daju još agresivniji izgled. Sa prepoznatljivim dnevnim svetlima koja se automatski prilagođavaju intenzitetu u skladu sa uslovima ambijentalnog osvetljenja, automatskim kratkim svetlom koje ostaje upaljeno nekoliko sekundi nakon završetka vožnje, i prikazom animacije prednjih svetala dobrodošlice kada se uključe – sve je u mraku i po danu potpuno jasno.

2. POSTAVITE CILJ, KRENITE

MOTOR

Sa najnovijom i potpuno revidiranom verzijom LC8 V-dvostrukog motora, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je zaista moćna i uzbudljiva mašina željna obrtnog momenta. Sa odnosom snage i težine skoro 1:1, izlaznom snagom od 190 KS i 145 Nm obrtnog momenta sa READY TO RACE težinom od 201 kg - uz EURO 5+ homologaciju - KTM 1390 SUPER DUKE R EVO snažno grabi do svakog postavljenog cilja.

USIS

Redizajniran air sistem za direktniji protok vazduha i nova vazdušna kutija znači da KTM 1390 SUPER DUKE R EVO diše nikad snažnije. Sa oko 10 litara kapaciteta vazdušne kutije, troši kideonik punom brzinom poput geparda, dok dizajn osigurava lako održavanje kada se ukaže potreba.

REŽIMI VOŽNJE

Konfigurisan sa do 5 različitih načina vožnje, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je spreman za potpunu dominaciju, sa STREET režimom postavljenim kao podrazumevanim, vozači imaju punu snagu, kontrolu vuče i ograničeno podizanje prednjeg točka, uz lak odziv na gas. U pojačani, SPORT režim izoštrava se odziv gasa i omogućava proklizavanje točkova, dok RAIN režim radi ono što piše na kutiji, pružajući maksimalnu kontrolu vuče i smanjenu snagu na 130 KS. Opcioni režimi PERFORMANCE i TRACK pokreću KTM 1390 SUPER DUKE R EVO u potpuno novu sferu, omogućavajući prilagođavanje vozača i neograničeno uživanje u stilu supermotocikla.

„TRACK“ REŽIM

Konfigurisan sa do 5 različitih načina vožnje, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je spreman za potpunu dominaciju, sa STREET režimom postavljenim kao podrazumevanim, vozači imaju punu snagu, kontrolu vuče i ograničeno podizanje prednjeg točka, uz lak odziv na gas. U pojačani, SPORT režim izoštrava se odziv gasa i omogućava proklizavanje točkova, dok RAIN režim radi ono što piše na kutiji, pružajući maksimalnu kontrolu vuče i smanjenu snagu na 130 KS. Opcioni režimi PERFORMANCE i TRACK pokreću KTM 1390 SUPER DUKE R EVO u potpuno novu sferu, omogućavajući prilagođavanje vozača i neograničeno uživanje u stilu supermotocikla.

TELEMETRY EKRAN I BROJAČ KRUGOVA

Novi ekran se može naći u opcionom režimu TRACK. Ovde vozači mogu paziti na uglove nagiba, G-sile i potpuno novu funkciju tajmera kruga. Kada odaberete TRACK Mode, na displeju se prikazuje Lap Timer, pri čemu vozač počinje ili zaustavlja vrieme klikom na dugme za duga svetla.

TFT EKRAN I POVEZIVOST

TFT ekran od 5" od stakla je nadograđen najnovijom grafikom, informacijama i softverom, čineći ga bržim, lakšim za navigaciju i dizajniranog da omogući vozačima brži pristup različitim karakteristikama motocikla sa daleko manje klikova. TFT instrument tabla, također radi u kombinaciji sa opcionim KTMconnect, koji povezuje vaš mobilni telefon sa kontrolnom tablom radi pristupa navigaciji, zvuku i pozivima. USB-C veza je takođe dostupna za punjenje vašeg uređaja.

3. STIL I FUNKCIONALNOST

ERGONOMIJA

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je 100% uzbudljiva i dominantna mašina. Iz tog razloga, ergonomski je dizajniran za sportsku vožnju. Rezervoar je blago nagnut prema van, pružajući veću podršku pri kočenju, kao i bolji kontakt dok je koleno spušteno. Upravljač je takođe niži za bolju kontrolu bez ugrožavanja udobnosti.

SEDIŠTE

Fokusiran na performanse, ali i dalje udoban za celodnevnu vožnju, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO je dizajniran tako da u jednoj sekundi bude sposoban za stazu, a sledeće kao putnički motocikl. Iz tog razloga, sedište je napravljeno tako da bude upotrebljivo u svim scenarijima. Sa 834 mm, to je savršena visina za agresivan rad na stazi, ali dovoljno niska da omogući lak pristup i udobnost. Ni ovde nije zaboravljeno tapacirano sedište, što ga čini jednako udobnim za duže vožnje.

REZERVOAR

Sa 17,5 litara, KTM 1390 SUPER DUKE R EVOs rezervoar ima povećanje od 1,5 litara u odnosu na svog prethodnika. THE BEAST može pogurati svoj domet do 300 km, dok dodatni spojleri povećavaju potisnu silu i smanjuju podizanje prednjeg točka. Ukljuluje KTM-ov amblem RACE ON poklopac goriva za punjenje bez ključa.

4. ALL-IN AGILNOST

OKVIR

Okvir je takođe dobio nekoliko manjih podešavanja kako bi se kompenzovali ažurirani motor, menjač i veći rezervoar za gorivo. Okvir koristi motor kao sredstvo za povećanje torzione krutosti, čineći KTM 1390 SUPER DUKE R EVO izuzetno preciznim. Ovo omogućava položaj za vožnju bez napora koji uliva samopouzdanje, što se pretvara u krajnje bržu i sigurniju vožnju. Ovo se postiže maksimizovanjem povratnih informacija od šasije i prednje gume. Okvir takođe koristi cevi debelog prečnika sa tankim zidovima za optimalnu krutost i težinu.

SEMI-ACTIVE SUSPENSION TREĆE GENERACIJE

KTM 1390 SUPER DUKE R EVO opremljen je najnovijom generacijom WP Semi-Active Technology (SAT). Može se pohvaliti kao najnapredniji sistem vešanja na tržištu, sa elektronski kontrolisanim magnetnim ventilima za promenjivo prigušivanje i pružanjem širokog raspona podesivosti - od maksimalne udobnosti do krutosti i potpore za stazu - ručno ili automatski.

SAT VILJUŠKA

Potpuno novi Open Cartridge dizajn, tehnologija treće generacije podiže KTM 1390 SUPER DUKE R EVO na još jedan nivo. Cilj je bio osigurati preciznije i doslednije ponašanje prigušenja na višim frekvencijama, ali i dalje zadržati sve prednosti raspona prigušenja koje nudi električni ventil. Rezultat: 750 g lakši od 2023 KTM 1290 SUPER DUKE R EVO, još efikasniji sa mogućnošću bržeg odziva.

SAT ZADNJI AMORTIZER

WP APEX SAT amortizer ima novorazvijeni poluaktivni ventil sa DCC. Dodatno, novi senzor u bazi amortizera meri i hod i ubrzanje osiguravajući preciznije aktiviranje ventila. Automatsko podešavanje predopterećenja ima senzor hoda koji takođe omogućava sistem samopodešavanja. Sistem može meriti opterećenje vozača, površinu puta i osigurati vrhunski doživljaj vožnje na ulici ili stazi.

SUSPENSION PRO

Opcioni SUSPENSION PRO paket omogućava još više podešavanja kada je u pitanju ogibljenje. Dodaje dva dodatna načina amortizacije vešanja, odnosno TRACK i PRO, sa tri postavke za predopterećenje za automatsko nivelisanje, kao i mogućnost uključivanja ili isključivanja načina rada Anti-Dive. Ovo takođe dodaje opciju Factory Start, inspirisanu uređajem za pokretanje sa KTM RC16 fabričke mašine. Ovde se predopterećenje zadnjeg amortizera automatski smanjuje kako bi se zadnji deo spustio kada se zaustavi. Ovo omogućava veću stabilnost na pravoj putanji.

TOČKOVI I GUME

KTM 1390 SUPER DUKE R standardno dolazi sa novom laganom MICHELIN Power GP gumom. Zahvaljujući tehnologiji dvostruke smese, ove gume pružaju poboljšano prianjanje i pri pravolinijskom ubrzanju i što je još važnije, pri nagibu. Ne samo da obećavaju izuzetne performanse, već nude i izvanredne opcije na putu i u kišnim i suvim uslovima.

KOČNICE

Uz sav raspoloživi potisak napred, zaustavljanje zahteva ozbiljnu vatrenu moć. Prednje, 4-klipne Brembo Stylema monoblok čeljusti sada su podržane BREMBO-ovim MCS radijalnim glavnim cilindrom kočnice koji omogućava promenjivu udaljenost i podešavanje. Kombinacija osigurava vrhunsku kontrolu i maksimalne performanse kočenja. Prednje čeljusti drže set plutajućih diskova od 320 mm, dok zadnje koriste plutajuću čeljust s dva klipa uparena sa diskom od 240 mm. Dodatno, kvačilo sada odgovara komponentama kočnice zahvaljujući potpuno novom Brembo cilindru.

Slični proizvodi

Sačuvano u omiljne
Naked F4303X4
772.479,80 RSD
6.590,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4003X1
725.591,80 RSD
6.190,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9903X9
2.460.447,80 RSD
20.990,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9803XC
1.639.907,80 RSD
13.990,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9603WQ
1.160.478,00 RSD
9.900,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4003V1
704.304,20 RSD
6.008,40 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9903VT
2.572.979,00 RSD
21.950,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4303U1
795.923,80 RSD
6.790,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9703U1
1.359.752,00 RSD
11.600,00 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 7.88 MB