2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R
2024 KTM 1390 SUPER DUKE R

2024 KTM 1390 SUPER DUKE R

Šifra artikla: F9903X9
0,00 RSD
2.460.447,80 RSD
2.460.447,80 RSD
20.990,00 EUR
Ušteda: 0,00 RSD
Obavesti me o sniženju
Proveri dostupnost
  • NSZ
Sačuvajte u listi želja
Pomoć
Karakteristika Vrednost
Kategorija Naked Brend KTM
Kvačilo PASC(TM)slipper clutch, hydraulically actuated Menjač 6-Stepeni
Obrtni Momenat 145 Nm Prednji Disk 320mm
Snaga Motora 140 kW Težina 200.5 Kg
Visina Od Tla 149 mm Visina Sedišta 834mm
Zadnji Disk 240mm Zapremina 1350 cm³
Zapremina Rezervoara 17.5 l
Kažu da je velika usamljenost na vrhu. Ovaj motocikl se ne slaže, to je samo znak da ste najbolji od svih. KTM 1390 SUPER DUKE R zauzima svoje mesto kao neprikosnoveni alfa motocikl među NAKED motociklima, čineći svoju dominaciju očiglednom sa svakim hrabrim okretom gasa.

1.KRENITE U IZAZOV

PRILAGODLJIVOST

Jednostavno rečeno, kada upravljate snažnim motociklima poput KTM 1390 SUPER DUKE R, fino podešavanje i prilagodljivost su ključni. Ne samo da su svi kontrolni mehanizmi za menjanje brzina i kočenje potpuno podesivi - vozači takođe imaju mogućnost obrnutog rasporeda menjanja brzina i pomeranja poluge menjača.

OPCIJE BOJA I DIZAJN

Budućnost je inspirisana prošlošću - 2024 KTM 1390 SUPER DUKE R nosi svoje nove boje kao omaž motociklima koji su došli pre njega. Crpeći najbolje iz 30-godišnje tradicije, legendarna narandžasta kombinacija boja inspirisana je bojama njenog prethodnika KTM 990 SUPER DUKE, koje sežu još od 2005. godine.

SILUETA

KTM 1390 SUPER DUKE R podiže kompaktnost na viši nivo. Niži, snažniji i mišićaviji, KTM 1390 SUPER DUKE R odiše potpuno novim dizajnom rezervoara, novim aero krilcima i moćnim LED prednjim svetlom, uz elegantniji i agresivniji stav.

LED SVETLA

Prodirući duboku u mrak, potpuno novo LED prednje svetlo daje KTM 1390 SUPER DUKE R još izazovniji izgled. Sa dnevnim svetlima koja automatski prilagođavaju intenzitet u skladu sa uslovima okolne svetlosti, automatskim kratkim svetlom koje ostaje uključeno nekoliko sekundi nakon vožnje, i prijatnim animiranim prikazom prednjeg svetla prilikom uključivanja.

2. POSTAVITE CILJ, KRENITE

MOTOR

Ponosno predstavljajući najnoviju i potpuno revidiranu verziju LC8 V-twin motora, KTM 1390 SUPER DUKE R je motocikl željan obrtnog momenta, epski snažan i uzbudljiv. Sa gotovo 1:1 odnosom snage i težine, snagom od 190 KS i obrtnim momentom od 145 Nm uz masu spremnu za trku od 200 kg - sa homologacijom prema EURO 5+ standardima - KTM 1390 SUPER DUKE R je spreman da „okreće planetu“ na svojoj osovini.

DOVOD VAZDUHA

Redizajniran sistem za dovod vazduha za direktniji protok vazduha, i nova kutija za vazduh znače da KTM 1390 SUPER DUKE R pruža neverovatno iskustvo u vožnji. Sa otprilike 10 litara kapaciteta kutije za vazduh, snaga ne predstavlja kompromis.

REŽIMI VOŽNJE

Dostupan sa do 5 različitih režima vožnje, KTM 1390 SUPER DUKE R je spreman za potpunu dominaciju. Sa STREET režimom podešenim kao podrazumevanim, vozači imaju punu snagu, kontrolu trakcije i ograničeno podizanje prednjeg točka, uz lagan odgovor gasa. U sledećem koraku, SPORT režim pojačava odgovor gasa i dozvoljava nešto malo proklizavanja točka, dok RAIN režim radi ono što piše na kutiji, pružajući maksimalnu kontrolu trakcije i smanjenu snagu na 130 KS. Opcioni PERFORMANCE i TRACK režimi podižu KTM 1390 SUPER DUKE R na potpuno novi nivo, pružajući unapređenu prilagodljivost vozača i neograničene sposobnosti koje plaše ostale motocikliste.

„TRACK“ REŽIM

Usudite se da izaberete TRACK režim, i KTM 1390 SUPER DUKE R prelazi iz režima uličnog motocikla na potpunog uništitelja staze. Čitljivost TFT ekrana je poboljšana, ikone i ključni podaci prikazani su u većim dimenzijama, a svaka nepotrebna sekundarna informacija je uklonjena iz vidokruga. Ovde, vozači takođe mogu aktivirati ili deaktivirati Anti-wheelie, sa Launch Control-om dostupnim za savršen start sa startne linije. Prirodno, u ovom režimu nema dostupnog kontrolera brzine i KTMconnect-a - Jer u TRACK režimu, krstarenje nije opcija.

TELEMETRY EKRAN I BROJAČ KRUGOVA

Na opcionom TRACK režimu možete pronaći novi telemetry ekran. Ovde vozači mogu pratiti uglove nagiba, G-sile i potpuno novu funkciju tajmera kruga. Prilikom odabira TRACK režima, tajmer kruga je prikazan na ekranu, a vozač startuje ili zaustavlja vreme pritiskom na dugme za duga svetla.

TFT EKRAN I POVEZIVOST

TFT kontrolna tabla od 5" od stakla je nadograđena najnovijom grafikom, informacijama i softverom, čineći je bržom, lakšom za navigaciju i dizajniranu da omogući vozačima brži pristup različitim karakteristikama motocikla sa daleko manje klikova. TFT instrument tabla, takođe radi u kombinaciji sa opcionim KTMconnect, koji povezuje vaš mobilni telefon sa kontrolnom tablom radi pristupa navigaciji, zvuku i pozivima. USB-C veza je takođe dostupna za punjenje vašeg uređaja.

ERGONOMIJA

KTM 1390 SUPER DUKE R je 100%, hardcore mašina sa dominantnim performansama. Iz tog razloga, ergonomski je dizajniran za sportsku vožnju. Rezervoar je blago nagnut prema van, pružajući veću podršku pri kočenju, kao i bolji kontakt dok je koleno spušteno. Upravljač je takođe niži za bolju kontrolu bez ugrožavanja udobnosti.

3. STIL I FUNKCIONALNOST

SEDIŠTE

Fokusiran na performanse, ali i dalje udoban za celodnevnu vožnju, KTM 1390 SUPER DUKE R dizajniran je tako da u jednoj sekundi bude sposoban za stazu, a sledeće kao putnički motocikl. Iz tog razloga, sedište je napravljeno tako da bude upotrebljivo u svim scenarijima. Sa 834 mm, to je savršena visina za agresivan rad na stazi, ali dovoljno niska da omogući lak pristup i udobnost.

REZERVOAR

Sa 17,5 litara, rezervoar KTM 1390 SUPER DUKE R beleži povećanje od 1,5 litara u odnosu na svog prethodnika. „THE BEAST“ može pogurati svoj domet do 300 km, dok dodatna krila povećavaju potisnu silu i smanjuju podizanje prednjeg točka. Uključuje KTM-ov potpis RACE ON poklopac goriva za punjenje bez ključa.

4. ALL-IN AGILNOST

OKVIR

Okvir je takođe dobio nekoliko manjih izmena kako bi se kompenzovali ažurirani motor, menjač i veći rezervoar za gorivo. Okvir koristi motor kao sredstvo za povećanje torzione krutosti, čineći KTM 1390 SUPER DUKE R izuzetno preciznim. Ovo omogućava položaj za vožnju bez napora koji uliva samopouzdanje, što se pretvara u krajnje bržu vožnju. Ovo se postiže maksimizovanjem povratnih informacija od šasije i prednje gume. Okvir takođe koristi cevi debelog prečnika sa tankim zidovima za optimalnu krutost i težinu.

VILJUŠKA

KTM 1390 SUPER DUKE R uzima stvari ozbiljno sa ažuriranom 48 mm WP APEX Open Cartridge viljuškom koja preuzima kontrolu. Potpuno podesiv sa kompresijom, odskokom i predopterećenjem. Vilica se može pohvaliti postavkom podeljene funkcije - kompresija s jedne strane i odskok s druge - vozači mogu optimizovati svoje savršene postavke.

REAR SHOCK

KTM 1390 SUPER DUKE R koristi ažuriranog, potpuno podesivog WP APEX amortizera na zadnjoj strani s odvojenim rezervoarima za plin i ulje u stilu "piggyback". Kompresija se može podesiti zasebnim podešivačima za velike i male brzine, dok se ručni regulator prednaprezanja može koristiti bez alata. DCC postavka amortizera je također poboljšana kako bi se osigurala bolja ravnoteža pritiska što rezultuje manjim kompromisom između udobnosti vešanja i performansi.

GUME I TOČKOVI

KTM 1390 SUPER DUKE R standardno dolazi sa novom laganom MICHELIN Power GP gumom. Zahvaljujući tehnologiji dvostruke smese, ove gume pružaju poboljšano prianjanje i pri pravolinijskom ubrzanju i što je još važnije, pri nagibu. Ne samo da obećavaju izuzetne performanse, već nude i izvanredne manire na putu i u mokrim i suvim uslovima.

KOČNICE

Uz sav taj raspoloživi potisak napred, zaustavljanje zaheva ozbiljnu moć. Prednje, 4-klipne Brembo Stylema monoblok čeljusti sada su podržane BREMBO-ovim MCS glavnim radijalnim kočionim cilindrom koji omogućava promenjivu udaljenost. Kombinacija osigurava vrhunsku kontrolu i maksimalne performanse kočenja. Prednje čeljusti drže set plutajućih diskova od 320 mm, dok zadnje koriste plutajuću čeljust s dva klipa uparene sa diskom od 240 mm. Dodatno, kvačilo sada odgovara komponentama kočnice, sa potpuno novim Brembo cilindrom kvačila.

Slični proizvodi

Sačuvano u omiljne
Naked F4303X4
772.479,80 RSD
6.590,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4003X1
725.591,80 RSD
6.190,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9903XS
2.636.277,80 RSD
22.490,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9803XC
1.639.907,80 RSD
13.990,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9603WQ
1.160.478,00 RSD
9.900,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4003V1
704.304,20 RSD
6.008,40 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9903VT
2.572.979,00 RSD
21.950,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F4303U1
795.923,80 RSD
6.790,00 EUR
Sačuvano u omiljne
Naked F9703U1
1.359.752,00 RSD
11.600,00 EUR
array(0) {
}
Memory Consumption is: 7.84 MB